رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

💕رها💕

توی ده شلمرود..!

1394/8/9 16:14
نویسنده : مامان مهسا
266 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماه پیش وقتی برات  شعر حسنی نگو بلا بگو, تنبل تنبل ها بگو.. رو خوندم, فکر

نمی کردم اینقدر خوشت بیاد و هر روز بهم بگی حسنی بخون! جالب تر اینکه از همون

روز اول سعی میکردی همراه من بخونی.. دوست دارم اینو بدونی که مامان کلی از این

شعر خاطره داره و تو پنج سالگی کامل و تنهایی میخوندمشاز خود راضی, ولی انگار تو از من

باهوش تریچشمکمحبت

اینم فایل صوتی  اولین شعر بلند رهای شیرین زبون من, وقتی بیست و یک ماهه

بودی, البته با کمک مامان..چشمک ایشاا.. به همین زودی ها تنهای واسمون بخونیآرامبوس.

cafe-webniaz.ir    فایل صوتی توی ده شلمرود.. cafe-webniaz.ir

اینو تو ماشین ضبط کردم, واسه این یه خورده سرو صدا زیادهزبان, الان که یه ماه گذشته

بعضی جاهاش رو تنهایی میخونی..آرامبوس

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💕رها💕 می باشد