رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

💕رها💕

شمارش اعداد 1 تا 20 !

1394/8/9 16:15
نویسنده : مامان مهسا
951 بازدید
اشتراک گذاری

رهای من دیگه الان میتونه تنهایی تا بیست بشمارهتشویقبوستشویق, البته موقع ضبط کردن صدات

شیطونی میکنی و درست نمی خونی! ولی همین رو هم ما قبول داریمچشمکبوس

cafe-webniaz.ir    فایل صوتی شمارش اعداد 1 تا 10 cafe-webniaz.ir : بیست ماهگی..

cafe-webniaz.ir   فایل صوتی شمارش 1 تا 20   cafe-webniaz.ir: بیست و دو ماهگی..

"همچنان هفت و هشت رو " اشت و اشت" میگی و هفده هم بین اعداد نداریم! آرامبوس "

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان نفیسه
11 آبان 94 8:49
افرین جیگر صدای خوشکلش!
پارمیس
11 آبان 94 12:19
ماشالله به این دخملک باهووووش
مامان مهسا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فرزانه
24 آبان 94 17:14
سلام مامانی چقدر بچه تون نازه ماشالا خدابرات حفظش کنه عزیزم به سایت منم سر بزن مطمئنم که خوشت میاد کلی کار قشنگ دارم تبدیل عکس به آتلیه و کلیپ عکس از شیرین عسلت و تم برای جشنا و مراسمات لطفا یه سر بزن نمونه کارامو ببین انشالا که میپسندی
مامانه شایلین
29 آبان 94 10:46
دخمر من فقط بلده تا 4 اووووونم با کمک من بشماره ولی زبانش خوووبه میتونه تا 10 با آهنگ بشماره
.•♥خواهری بلور ♥•.
3 بهمن 94 21:30
سلام عزیز دلم چقدر خوشحالمون کردی پیش من و بلور جان اومدید و این همه نظر لطف داشتید ممنون ازتون رهای ناز و خوشگلی دارید خدا براتون حفظش کنه اگر دوست داشتید به ما هم رمز بدید تا پست هاتون رو بخونیم. ممنون دوست عزیزم
مامان الهام
29 بهمن 94 11:14
سلام عزیزم بله گلم من از جی جی تل خرید میکنم کاملا مطمین هست تبریز هستش ما از طریق اینستاگرام باهم دوست شدیم به همین خاطر من از در خونشون میرم میگیرم ولی کاراش عالیه یه پیج دیگه هم که تل درست میکنه پیکساز هساش و واقعا کاراش بی نظیره رهای خوشگلم رو ببوسین
عمه فروغ
1 اسفند 94 18:03
سلام مهسا جون خوبی عزیزم؟رهای گلی خوبه؟ مهسا جون اگه امکانش هست خوشحال میشم رمزتون رو داشته باشم ببوس رها گلی رو
مامان نفیسه
16 شهریور 95 8:43
سلام گلم چرا همه پست ها رمز داره هیچی ندیدم از عکسای گل دخمری من رمز میخوام چه خوب که تو 22 ماهگی تا 20 میشماره، من فکر کردم خیلی باید سخت باشه اصلا هیچ تلاشی واسه حلما نکردم که از ده بیشتر بشماره
مامان مهسا
پاسخ
نه عزیزم, سخت نیست.. کوچولوها خیلی باهوش هستن... فقط باید باهاشون کار کرد و براشون وقت گذاشت..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💕رها💕 می باشد