رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

💕رها💕

خواهرانه

1397/2/27 14:51
نویسنده : مامان مهسا
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم، رهای نازم💓

 ببین چقدر بزرگ شده ای، آنقدر که همزمان با من در انتظار

مسافر کوچولومون بودی..

و با اومدنش

در انتظار یه لبخند..

یه نگاه..

نشستن ها و شیطونی های روشایی..💓

و همچنان منتظر بزرگ شدن خواهری..

که هم بازیت باشه.. هم زبونت..

چه خوبه دنیای کودکانه.. دنیای تو رهای من💓

عاشق تو و نگاه های خواهرانتم، عاشق دلسوزی های

مادرانتم😉😚

از تو میخواهم که همیشه اینگونه بمانی و برای روشا

خواهری کنی..

و من تمام هستی ام را به پایتان خواهم ریخت، باشد که

همیشه شاد باشید و موفق😊😍😙

یه عکس ناز از فرشته های من،

هر بار که اینجور صحنه ها رو میبینم، " اینجا روشا، تقریبا سه ماه داشت😊" نمیدونی چه حس خوبی دارم و هر بار خدا رو شکر میکنم، بابت شما فرشته های ناز😍😙

 

و باز هم از اون بوس خوشکل ها و خواهرانه های رهایی❤

 

رها و روشا... خواهرانه.. عشق❤

 

 

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 اردیبهشت 97 14:59
خدا خودش حافظ این خواهرا و خواهری ها.
مامان صدرامامان صدرا
27 اردیبهشت 97 19:14
وااااای چه عکسای قشنگی من که خواهر ندارم ولی با دیدن این عکس رفتم تو حس خواهرونه😍 خدا حفظشون کنه😘❤
عمه فروغعمه فروغ
27 اردیبهشت 97 22:20
دخترها عشقن😍😍از همون اول ساخته شدن برای عشق دادنمحبت....خواهرانه هاتون مستدامبوس
مامان مهسا
پاسخ
واقعا😉 ممنون عزیزم😙
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
30 اردیبهشت 97 12:31
هزار ماشاا... جفتتون ماهین
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
31 اردیبهشت 97 15:34
خدا فرزندان دلبندتون رو حفظ کنه انشاالله ❤ ❤ ❤ ❤
مامانمامان
8 خرداد 97 20:36
ماشاالله خیلی نازن.خداحفظشون کنه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون😙❤
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 1:17
ای جاااان
چه فرشته هایی
خدا حفظشون کنه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم😙
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 14:27
سلام دوست عزیز می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید ممنون میشم.گل

3 تیر 97 23:36
چه ژستایی خدا حفظتون کنه خواهرای کوچولو💗🌼🌼
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
8 تیر 97 2:11
ماشالله بهشوووون
ماشاللهمحبتمحبت
مامان مهسا
پاسخ
😍😙
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💕رها💕 می باشد