رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

💕رها💕

یه روز به یادموندنی در سیرچ🍀🌻

1397/2/16 23:04
نویسنده : مامان مهسا
481 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات نوروز بود و ما هم مدام در حال گردش و تفریح.. ولی سیرچ رفتنمون یه چیز دیگه بود و حسابی خوش گذشت😊!

وقتی که دوست قدیمی مامان جون اینا ما رو دعوت کرد به باغشون، اصلا فکر نمیکردم با دو تا بچه و بدون بابایی، بشه رفت و اینقدر خوش بگذره😉😊.. البته مامان جون و باباجون و دایی حسین هم بودن و حسابی حواسشون به شماها.. 

برات بگم رهایی که از همون اول، خانوم خانوما حوصلشون سر رفت و خلاصه فقط این بود حرفشون که چرا نمیرسیم.. کی میرسیم.. خسته شدم😟! ولی همین که رسیدیم، دیگه تا عصر رها خانوم رو ما ندیدیم.. از اونجایی که عاشق طبیعت و درخت و گل و رودخونه و .. هستن ایشون، همش تو باغ بودی و در حال بدو بدو و البته تاب بازی😉

روشایی هم خیلی دختر خانومی شده بود اونجا و تو ویلا و حسابی با دخترا بازی کرد.. "یه لحظه هم به من نمیدادنش😉" منم که نفس راحتی کشیدم بعد از مدت ها و تا میتونستم از فرصت استفاده کردم و با مامان اینا گل گفتیم و خندیدیم.. آخ که هر چی از خدب بودن این خانواده بگم کم گفتم.. خیلی گلن😙 

کلی هم فیلم و عکس های خوشکل ازت گرفتم مامانی😊.. بر عکس روشا که نشد😑

و اما عکس ها

عاشق این گل ها شدم..

خوشتیپ کی بودی تو آخه😚👚💛🖤

 

😍💛🖤

 

وای خدا، چی میگه این ژست ها💛

 

 

عزیز دلم منی تو با اون خنده هات💛🖤💛😍😙

پسندها (10)

نظرات (5)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
17 اردیبهشت 97 0:20
واقعا عكساتون زيبا شدددده مخصوصا با اين لباس زيبااااا 😍😍😍 انشالله هميشه ب خووووشي و سلامتيييييي خوشحال ميشيم ب بوي بهشت ما هم تشريف بيارييد 😍😍😍😊😊😊☘️☘️☘️🌸🌸❤️❤️❤️❤️❤️ ​​​​​​​منتظريمممممم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون😙
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
17 اردیبهشت 97 5:17
آرام
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 اردیبهشت 97 10:25
راستی ما تو مسابقه شرکت کردیم. لطف میکنید 5 تا پست آخریمون رو لایک کنید؟ ایشالا جبران میکنیم  
مامان مهسا
پاسخ
لایک کردم عزیزم... هم با وبلاگ رها.. هم روشا😍
مامان پسملامامان پسملا
24 اردیبهشت 97 9:03
عزیزم چقدر نازی
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
24 اردیبهشت 97 13:14
ماشاا...
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم😍😙
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💕رها💕 می باشد