رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

💕رها💕

فرزند دوم...

0/8/26 13:12
نویسنده : مامان مهسا
132 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه داشتن فرزند، مخصوصا فزند دوم دغدغه ای است که تا موقعیت مناسب اون نباشه، نمیشه..

سه سال پیش با اومدن💕رها💕 به زندگی ما، لذت داشتن فرزند و یه زندگی شاد رو تجربه کردیم و روزی هزاران بار خدا رو به خاطر داشتن فرزندی به زیبایی و باهوشی تو، شکر کردیم، از لحظه لحظه ی با هم بودن، لذت بردیم.. 😊

تا زمانیکه هر سه ی ما انتظار داشتن یه کوچولو به خونه رو داشتیم و دلمون یه فرشته ی ناز میخواست.. مخصوصا رها، که همش میگفت من خواهری میخوام..😊

من هم که این مدت، به اندازه ای با 💕رها💕 عشق کردم کع خیلی دلم میخواست دوباره این حس قشنگ رو تجربه کنم.. حس قشنگ مادر شدن و البته دختر داشتن😊❤!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه
26 آبان 96 19:39
عزیزم داشتن دو تا فرزند خیلی خوبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💕رها💕 می باشد