رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

💕رها💕

روزهای پایانی پاییز 95

1395/9/24 14:39
نویسنده : مامان مهسا
132 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز 95, هم با همه ی قشنگی هاش داره تموم میشه... روزهای پایانی آذرماه و کلی

خاطره ها و خبرهای خوب ..آرام, که به زودی برات مینویسمچشمک

عکس های این پست رو دوست دارم با دو تا عکس خوشکل شروع کنمآرام. اولیش عشق

کوچولوی من, عاشق پاییز و برگ و برگ بازی...آرامبوس

 

دومین عکس هم یه هدیه ی خوشکل, که کلی خاطره همراه خودش داره... چشمک

کیف رها, کیف مامان... بیست و اندی سال پیش.. هدیه ی دایی رضابوس

آره عزیز دلم.. این کیف مامان بوده و خیلی برام ارزشمنده, باورم نمیشد که یه روز تو

کوچولوی ناز من این کیف رو بندازی رو دوشت و کلی کیف کنی باهاشآرام!

 

و اما کوچولوی خوشمزه ی من, یه ریزه خسته است....محبتبوسمحبت​ 

 

 

دااالیآرامبوس

 

 

رهای عاشق برگ بازی.. آرام 

 

وای که چه ذوقی میکردی واسه ریختن برگ ها رو سر مامانآرامبوس

 

 

در آخر هم یه بوس خوشمزه, ای جوووووووونم بوسبوس

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💕رها💕 می باشد